Hemmakväll

Sitter och smaskar chips hemma för mig själv, Morgan är på grabbig hockeykväll.
Funderar på om jag ska slå på nån film eller bara slö kolla på tv.

Igår fick jag ett litet ryck och kände att vi inte kan sitta kvar på samma plats resten av livet. Morgan på ABB och jag på telia som timanställd. Så jag tog och registrerade mig på en bostads sida i Örebro!
Eftersom de går efter poäng när man söker bostad så tänkte jag att de var bra i förebyggande syfte, för när jag kollade på olika lägenheter var de typ 45st som anmält sig på varje. Så vill man flytta kanske man har fått ihop tillräckligt med poäng om en sisådär 10år :P

 

5 thoughts on “Hemmakväll

    • haha ja men när jag berättade för mamma om flyttplaner så fick hon panik och började skrika på mig typ.. hon sa ”grängesberg men inte längre” :P

Kommentera

