Finaste

kl 09:17
Så här ser jag ut just nu..

Som en luffsmupp med jeansen instoppade i uggsen. Jag fattade ju att dom inte skulle hunnit ploga vägen till jobbet så jag skippade converse.
Å de va rätt! För de har kommit typ 2dm snö så nu slipper jag va blöt om fötterna hela dagen:)
Idag stänger vi 3 och imorn är de stängt. Lyyx! Hoppas alla får en bra dag! Puss å hej

One thought on “Finaste

  1. Kul för dig! Här får vi jobba oavsett dag. Fast hade iofs två dagar vid jul och nyår där jag var hemma med storhelgsbetalt (:

Kommentera

