Hälsoklocka

kl 18:04
Nu har vi betat av ytterligare ett par Beck filmer. Ja jag har varit hemma från jobbet idag för jag är sju, så de är därför jag hunnit med de. Morgan har också varit hemma.

För att hålla oss inne på spåret i föregående inlägg om shopping så ska jag visa mitt senaste köp.

 

Klockan är gjort i ett material som kallas Tourmaline som är en naturligt förekommande mineral i halvädla ädelstenar. Mineralet är ansvarigt för många positiva hälsoeffekter inklusive: ökad koncentration, naturlig avgiftning av kroppen, bättre sömn, avslappning och meditation samt förbättrad vitalitet.
Även om man inte tror på att en klocka kan göra allt de så är den jäkligt snygg och dessutom vattentät:)

Kommentera

