Säfsen nästa

kl 20:32

Nu har jag packat inför morgon dagen..Blev en hel del i väskorna! Jag kan ju aldrig bestämma mig i förväg vad jag vill ha på mig därför blev de flera uppsättningar kläder:P Dessutom måste man ha massa mer kläder när de är vinter å man åker bort.

Efter jobbet idag blev de ju som sagt fika med Hanna. Alltid lika trevligt:) De blev en latte och ett glas cola för mig och jag måste säga att kaffemaskinen här hemma gör minst lika gott kaffe! Och idag kom ju alla våra kaffe/choklad/te kapslar som vi beställt, så nu blir de drycker av alla de slag på rullande band.

Morgan stack precis iväg på nått galej nere på källarbaren..nå band som skulle spela..så jag ska nog kolla på nån rulle och göra en virus sökning på datorn. Inte för att jag tror jag har virus men de cirkulerar tydligen runt ett på vissa stor-bloggares sidor, och eftersom jag är den blogg nörden jag är som inte har mer liv än att jag sitter å lusläser alla bloggar så tänkte jag vara på den säkra sidan:) Hej så länge!

 

Fina Hanna :)

One thought on “Säfsen nästa

  1. men tjusigt vännen, funderar på om jag ska skaffa fotoblogg jag också och lägga upp lite gamla godingar ;) haha nädå, hoppas ni får det superbra nu allihop och ät lite gott åt mig med, och jag hoppas du har med dig bandage ifall du stukar fötterna! Kramar :)

Kommentera

