Latte

kl 21:09
Jobb jobb jobb är de nu och fram tillochmed torsdag, så ska jag hinna med och gymma också. Blev ett pass idag och blir ett imorgon med, nu gäller de att ligga i till thailand:)

Köpte den sista julklappen idag! Nu är jag helt klar och de känns ju bra. Väntar på att min lönespec den här månaden ska komma så jag vet om de är kris i ekonomin eller om jag har råd att betala tillbaka de jag ”lånat” av mig själv:P  Den bör komma imorgon, så vi väntar med spänning.

Tror tassimon var de bästa köpet på länge. Så jävla underbart att kunna ta en latte när man vill:)

 

Kommentera

