Shopping

kl 22:20
Hej hopp galopp! Idag efter jobbet åkte jag och morgan upp till borlänge för en liten shopping sväng.
De har blivit ganska mycket shopping dom senaste dagarna  för mig faktist..Jag beställde en Tassimo kaffemaskin till oss i ”årsdags present” och den kom idag, så nu ikväll blev de en första kaffe latte. Och eftersom man fick 200:- rabatt när man var ny tassimoare så beställde vi hem massa olika kaffe, choklad och te grejer.

Här kommer lite bilder på annat smått och gott jag handlat upp mina pengar på;

Skor som jag beställt men inte fått hem än

 

 

Bikini till thailand

 

 

Tshirt med glittrigt tryck

 

 

Mysig tröja

 

 

Tassimooo!

 

Mina bilder suger förövrigt.. jag har ingen ork att ta fram kameran nu för tiden så då blir de iphone bilder. De är väl typ enda anledningen till att jag skulle vilja ha en ip4 istället, kameran är jäkligt mycket bättre.

Kommentera

