Ledig idag

kl 18:23
Hallå där!
Igår orkade jag verkligen ingenting när jag kom hem. Somnade säkert före 9. Skönt att jag var ledig idag så jag kunde slappa hur länge som helst i sängen imorse :)
Jag har kollat på massa avsnitt av senaste säsongen av Top Model och så har jag kört en storstädning.
När Morgan slutade jobbet gick vi ner på stan för jag skulle köpa mossa till en julblomma, ni vet sån där grå mossa som man även har i adventsljusstakar.. Men nehej då, inte fanns de. Menar dom att de endast går att få tag på sånt innan första advent eller? Suck.

Nu blir de snart mer Harry Potter. Jag har ju aldrig sett dom förut och anledningen till de är igentligen ganska löjlig, men jag STÅR INTE UT med hur fula dom är!!! Helt sjukt fula så jag nästan blir arg. Kan inte bestämma mig vem som är fulast ens.

 

One thought on “Ledig idag

Kommentera

