Two and a half

kl 22:53
Har myst ner mig i soffan med turkisk peber och lite ”two and a half men” avsnitt, och pepsi såklart!
Idag när jag var till hemköp så knep jag den sista pepsi max flaskan dom hade på hyllan! Är alla som mig som tycker max är mycket godare än vanlig eller? för de har fan hänt förut att de varit slut också.

Här nere är en bild från bowlingen i lördags föressten, har glömt att tala om hur kass jag var:P
De var skoj med gick inte nå vidare bra, eller mot slutet fick jag in snittsen och fick en å annan strike.
De står faktist på mitt wii att jag är ”bowling PRO” så de så :)

 

Kommentera

